پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

سلام به دوستای گلمون

1392/11/11 17:59
نویسنده : مامان مینا
700 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممم به دوستای گلم و نی نی های عزیز شون ایشالا حال همتون خوب باشه 

واقعا تو این مدت 

که نتونستم بیام بهتون سر بزنم خیلی ناراحت بودم از یه طرف نتمون قطع شدهناراحت

از طرفیم دیگه فرصت نمیکنم بیام برای پسر گلم مطلب بزارم

نه این که اصلا نیام هفته ای یک بار خونه 

عزیزجون پرهام میام به همه نی نی های خوشگل سر میزنم 

من که خیلی وابسته همتون شدم برام خیلی سخته که دیگه نمیتونم هر روز خاطرات تک تک 

شما وروجکارو بخونم یه جورایی با همتون اخت گرفتمقلب

خوندن خاطرات تک تک شما عزیزا برام خیلی جالب و دوست داشتنیه 

ولی تا اونجایی که بتونم به همتون سر میزنم و عکسای پسرم پرهام براش میزارم 

دوستون داریمممممممممممممممم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرهام
20 بهمن 92 11:03
سلام عزيزم اسم پسر من هم پرهام خوشحال مي شم به وب من سر بزني خدا حفظش كنه براتون
مامان کوثری
22 بهمن 92 3:02
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید