پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

بیست و یک ماه و 22 روزگی

1392/12/9 19:41
نویسنده : مامان مینا
847 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قنگم 

عزیزم میدونم که خیلی وقته نتونستم وبلاگ تو به روز کنم 

این روزا به سرعت باد به همراه پسر خوشگلم میگذره نمی دونی که چقدر دوست داشتنی و 

شیطون شدی خدارو شکر میکنم که پیش مامان هستی و این روزای قشنگ برام قشنگتر شده 

از شیرین زبونیت بگم که مثل عسل شده انقدر خوشمزه و دوست داشتنی حرف میزنی که مامان 

هیچ موقع سیر نمیشه یه سری کارت اموزشی برات خریدم اسمش صد افرینه خیلی چیز جالبیه 

هر روز باهات کار میکنم زمانی که چند بار تکرار میکنم برای چهارمین بار خودت جواب میدی 

دوباره تو از من سوال میکنی مامان این چیه من باید جواب بدم ول کنم نمیشی جواب ندم 

از صبح تا شب کارت بازی و توپ بازی و نقاشی و خاله بازی و ..... شب هم بابا که میاد دوباره 

بازی خلاصه خیلی با تو عزیز دلم خوش میگذره فرشته

البته یه سری اذیت داری که اشکالی نداره فدای سرت مادر ماچ

 

پسر باهوش و دوست داشتنی مامان الان بیست و یک ماه شدی و 18 تا دندون خوشگل هم داری 

مبارک باشه وروجکم دوست دارممممممممقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره مامان عرفان خان
3 اسفند 92 20:38
عزیزم...آفرین پسر باسواد مامانی بوسش کن از طرف من و عرفانی
مامان بهاره مامان امیرمحمد
6 اسفند 92 13:36
چه عجب مینا جون کجا بودید ای بابا مرده ام از نگرانی دلم پوسید که خدا را شکر سلامت هستید و شاد الحمدا.. پرهام جون خوبه عکس جدید نذاشتید ببینیم این گل پسر را که بزرگتر شده دلم براتون تنگ شده بود دیگه دیر نکنید و زود زود بیایید
مامان محمدرضا
9 اسفند 92 12:41