پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

مريضى

1391/10/18 18:26
نویسنده : مامان مینا
315 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز مامان

باز دوباره امروز صبح با بابايى برديمت دكتر حالت بهتر كه نشده بدترم شدى

واقعا نميدونم جى كار كنم خيلى دارى اذيت ميشى نه شير ميخورى نه ميخوابى

مدام در حال كريه كردنى مامان جون واقعا خيلى برات نكرانم فردا ميخوام ببرمت

خونه عزيز جونت تا كمكم كنه حال شما هم بهتر بشه زود زود خوب شو عزيز دلم .  

                        شکلک های جالب محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
18 دی 91 18:59
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم \\ طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
مامان افسانه
19 دی 91 0:22
ان شا ا... که چیز خاصی نیست و هر چه زودتر خوب میشه نگرانی به خودت راه نده
بوس برای پرهام جون



ممنون عزيزم
مامان هانا
19 دی 91 12:15
واي خيلي ناراحت شدم گلم ان شالله زود زود خوب ميشي و اميدوارم اون لپ هاي زيبات اب نشه


مرسى عزيزم
خواهر فرناز
19 دی 91 22:04
دوستای گلم سلام
من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم
اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم
ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم
شماره عکس
من 0012
دل من به دستان پر مهر شماست
راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم
یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم
زمان رای گیری هم
فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست
اینم آدرس

http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph



شرمنده نبودم كه راى بدم
مامان ستیانفس
25 دی 91 16:37
سلام پرهام جونم حالت چطوره عزیزم بهتر شدی؟
مامان ستیانفس
25 دی 91 16:49
پرهام جونم کجایی؟
خبری از شیرین کاریهات نیست
عسل خاله سرماخوردگیت بهتر شد؟



ممنون بهتر شده .
مامان هانا
26 دی 91 15:23
پرهام گلم هالت چطوره ؟مامان پرهام برامون بنويس پرهام جان بهتره؟؟؟؟؟


بله خيلى بهتر شده مرسى عزيزم