پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

اين روزها

1392/4/2 18:47
نویسنده : مامان مینا
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسك خوشمل مامان ببخش كه دير اومدم تا برات بنويسم يه مدتى سرم شلوغ بود

يه كمى هم شما شيطون شدى تمام وقتم فقط تو هستى عزيزم

از كارات بكم كه ماشالا همه حرفامو ميفهمى همونو انجامش ميدى مثلا ميكم واى خراب شد

تو هم مرتب واى واى ميكنى دستاتم تكون ميدى ميكم دست نزنى خراب ميشه دست

نميزنى ولى زودى يادت ميره كار خودتو ميكنى

عاشق تلفن هستى تا اين يكى رو هم خراب نكنى ول كن نيستى 36_14_1.gif

دردرى هم كه شدى غروب كه ميشه ميرى جلو در يعنى بريم دردرى من دلم ميسوزه

ميبرمت ظهر تا غروب هم خودم باهات بازى ميكنم لى لى حوضك  اتل متل  كلاغ بر و ........

حرف زدنتم بهتر شده مامان  بابا  دردر   اب  با   عدد 2 و3  عزيزم  عيز  هيس  س  فعلا همين

از غذا خوردنت اصلا راضى نيستم به اجبار بايد دهنت باز كنم تا كمى بخورى بيشتر مايلى خودت بخورى  36_2_64.gifمثل اين البته تنقلات بيشتر ترجيح ميدى

36_12_15.gif

خلاصه عزيزم حسابى شيرين شدى بابايي كه ميكه همين جورى بمونه بزرك نشه

از بس كه خوردنى شدى بهش حق ميدم 36_2_27.gifدوستتتتتتت دارم

اينجا روزى بود كه ايران برده بود تو هم خوشحال بودى

اين سه جرخه رو مامان اشرف با عمه نركس باهم واسه دندونت خريدن دستشون درد نكنه

بارن جون امده بود تا با هم بازى كنيد دارى هولش ميدى

ديدى بي خيال نميشه خسته شدى

بعد دل باران برات سوخت اومد تا تو رو سوار كنه بعد هولت ميداد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مامان یسنا
2 تیر 92 19:33
ماشالله آقا پرهام خوشگل. سه چرخه ات مبارک گل پسری.


ممنون عزيز
مامان محمدرضا
3 تیر 92 1:09
ای جاااااااااانم قربونت برم خاله ای که اینقد خوشملی
سه چرخه ات هم مبارک گلم


ممنون خاله مهربون
مامان ستیانفس
4 تیر 92 12:42
عززیز دلم ماشالله هروز خوشگل تر از روز قبل میشی نفسیاگه کنارم بودی اون لپهای خوشگلت رو کلی ماچ میکردم خوشگلم
مامان ايسو وايسا
4 تیر 92 13:22
عزيز دلم دو تا عسل من يه جادارن دوچرخه سواري ميكنن
معصومه
5 تیر 92 15:24
سلام عزیزم خوبی؟عاشق خندتم خاله.خدا حفظت کنه.
سمیرا مامان پرنیان
5 تیر 92 15:55
قربون این دوتا جوجوی پستونکی برمممممممممممم
مامان سمیرا
7 تیر 92 23:11
وااااااااااااااااااااای پسر چقد تونازی فدات منم یه پسر طلاتو دلمه دوست دارم خشمل بشه عین توپرهام جونم


مرسى شما لطف داريد
مامان یاسین
20 تیر 92 23:17
سلام مامان پرهام جون

هزار ماشالا به این پسر خوردنی من لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید خاله جون یاسین تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتین بهش رای بدین کد 514 رو به 20008080200 ارسال کنید ممنمنتون میشم پرهام جونواز طرف من ببوس




سلام عزيزم ممنون حتما با افتخار لينك ميشيد


عزيزم وبتون باز نميشه