پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

دزد کالسکه ...

1392/4/5 13:53
نویسنده : مامان مینا
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو مامان

عزیزم دیروز مامانی خیلی ناراحت بود واسه این که دزده اومده از صندوق ماشین کالسکتو

دزدید تازه یک ماهی میشد برات خریده بودم خیالم راحت بود از این که بیرون رفتنی سوارت

کنم اخه نمیتونم بغلت کنم مامانی کمرش درد میکنه

این اقا دزده یه مشکلی با ما داره همش میاد ماشین مارو باز میکنه هر چی که تو ماشین

هست جمع میکنه میبره کلی وسایلمونو برده ضبط و بول و ...... اصلا برای اینا ناراحت

نیستم فقط این که کالسکه رو دزدید برد بفروشه اخه مگه چند می خرنش خوب مادر دیگه

فدای سرت درو زمانه خیلی بدی شده اصلا امنیت نیست ناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

علی خوشتیپ
5 تیر 92 14:11
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکس من و دوستم خوشتون اومد کد من 118و دوستم 168 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. کدها رو با یه فاصله به این شکل 118 168 ارسال کنید ممنون
سمیرا مامان پرنیان
5 تیر 92 15:54
ای بابا مینا جونم فدای سرتون دیگه ناراحت نباش اتفاقی هست که افتاده...امیدوارم که پرهام جونم همیشه سالم باشه رمزو واست خصوصی میفرستم


واقعا همينطوره ممنون رمز دادى
معصومه
5 تیر 92 16:30
سلام میناجون آخه چرا؟خب شکایت کنید اگه همیشه کارش رو تکرار میکنه پلیس میتونه زود پیداش کنه عزیزم


سلام عزيزم شكايت كرديم كارى نميتونن بكنن
معصومه
5 تیر 92 16:31
راستی عزیزم از وبلاگ جدید من هم بازدیدکنید ونظرتون رو بگید خوشحال میشم.
آدرسش:
www.hadipesaram.niniweblog.com


حتما عزيز
مامان آیسو وآیسا
5 تیر 92 18:28
واییی خیلی ناراحت شدم مینا جون بد زمونه ای شده به کالسکه هم رحم نمیکنن باشه عزیزم خودتو ناراحت نکن هزار تا بوس برا پرهام جونی


ممنون عزيزم
مامان محمدرضا
6 تیر 92 1:26
فدای سر گل پسری
مامان سارا
6 تیر 92 1:35
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)
baron
6 تیر 92 10:43
عيب نداره يه نوشو ميخريد
مامان محمدرضا
7 تیر 92 14:49
سلام دوست خوبم محمدرضا جون تو جشواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده ،خوشحال میشم بهش رای بدین
فقط کافیه کد231 روبه شماره 20008080200 پیامک کنید
مرسی از همراهیتون.


حتما عزيزم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
7 تیر 92 21:27
سلام پرهام جونم
میشه یه سر به وبم بزنی؟؟؟من اخه تو مسابقه شرکت کردم و نیاز دارم به رای شما...میشه به من رای بدی؟؟؟؟


بله عزيزم حتما راى ميدم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
8 تیر 92 7:22
مینا جاااان عزیزم غصه نخور فدا سرتون
میدونم یکم سخت اما کاری نمیشه کرد
خدا لعنت کنه هر کسی و که این کارو انجام داد


ممنون از دلداريت عزيزم
مامان افسانه
9 تیر 92 1:48
الهی خیر نبینه اقا دزده ولی ناراحت نشو فدای سرت ببوس گل پسری رو
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
9 تیر 92 10:40
عجب آدمهایی پیدا میشه که به خودشون اجازه میدن وارد حریم شخصی دیگران بشن واقعا جای تاسف خوردن داره


واقعا همين طوره عزيزم
معصومه
18 تیر 92 12:50
سلام عزیزم اگه مایل بودید به وبلاگ ما بیایید ودر ختم قرآن به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان سهیم شوید. اجرتون با حضرت مهدی (عج) hadipesaram.niniweblog.com/