پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

روز خیلی بد

1392/5/5 14:51
نویسنده : مامان مینا
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسك قشنگم 

عزیزم بازم مرواریدای قشنگت زده بیرون نه و دهمین مرواریدت هم با هزار مکافات در اومد

خیلی این روزا داری اذیت میشی خدا کنه هر چه زودتر به راحتی همشون در بیاد

عسلم دیروز قرار شد بریم فرحزاد شام تو هم خیلی خوشحال بودی از این که میری دردری

بعد از شام رفتیم بارک سمت بام تهران البته با دایی و زندایی و دختر عمه مامان بودیم

تازه رسیده بودیم شما بغل بابایی بودی به بابا گفتم کمی بزاره زمین تا بازی کنی شما هم

طبق معمول همین که زمین بازی دیدی تند تند راه میرفتی 

انگاری که داری میدویی همین که ازت غافل شدم یک دقیقه هم نمیشد رفتم سمت بابا شما هم

بغلش بودی بابایی خیلی ناراحت بود یک دفعه چشم بهت خورد دیدم از دماغت خون میاد وای

یه لحظه چشام سیاهی رفت خیلی ترسیدم شما هم گریه میکردی مامانی عزیزم خورده بودی

زمین گرفتم بغلم همین جوری اشک از چشام سرازیر میشددست خودم نبود خیلی ناراحت شدم

بابایی گفت رو زمین بستنی ریخته بود میری روش سور میخوری و بعدشم که بینی زخم میشه و

خون میاد اومدیم خونه همه هم ناراحت شدیم تقصیر منه که ازت غافل شدم

خودمو نمی بخشم خییییییییییلی زیاد ناراحت هستم از دیشب اصلا از فکرم اون صحنه بیرون

نمیره دیشب که اصلا نخوابیدی معلومه دیگه درد داشتی مامان جون ببخش مامان بدی هستم

ازت غافل شدم ولی بازم خدا و شکر اتفاق بدتری نیفتاد دوست دارم عزیزم  اینم عکسا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

baron
5 مرداد 92 14:54
خاله مينا خداروشكر خودش سالم


ممنون گلم
مامان ساجده
5 مرداد 92 20:16
الهي بميرم طفلكي چقدر بينيش بد جور شده خيلي خدا بهش رحم كرد
مينا جون اتفاقه پيش مياد هر چي هم چهار چشمي بپايي بلاخره يكبار هم كه شده اتفاق ميفته خدا رو شكر كه بخير گذشته
حتما ي صدقه براش بزار ماشاالله چون نازه خيلي به چشم مياد


خدا نكنه عزيزم اره واقعا هر چقدر مراقب باشی بدتر میشه
مامان آيسو وآيسا
6 مرداد 92 11:35
چقدر بد دلم گرفت پرهام جون دماغش اونجوري شده بميرم كوچولووووووووي ناز نازي


خدا نكنه عزيزم
الهام مامان یسنا
6 مرداد 92 13:25
الهی قربونت برم که دماغ کوچولوت اوف شد.
مینا جون اشکالی نداره عزیزم اتفاقه دیگه باید این وروجک ها بخورن زمین تا بزرگ بشن نمیشه همیشه بغلش کنی که مبادا بخوره زمین یا اینکه دائم دنبالش باشی که یه وقت چیزیش نشه. خدا روشکر به خیر گذشته. براش هر روز صدقه بذار و یه کمی اسفند دود کن گل پسری نازه خدا نکرده چشم میخوره.


ممنون از دلداريت دوست خوبم
مينا
6 مرداد 92 13:49
اخه الهي بينيش جه بدجور شده ايشالا زوده زود خوب ميشه عزيزم


ممنون دوست خوبم
مامان محمدرضا
6 مرداد 92 17:49
وااااااااااای الهی بمیرم
دلم گرفت عکسشو دیدم


خدا نكنه عزيزم
مامان افسانه
7 مرداد 92 1:11
الهههههیییییی
چقدر ناراحت شدم عزیز خاله
خدا شکر به خیر گذشت ایشالا که همیشه سلامت باشی
مینا جون اتفاق به خواد بیفته می افته ناراحت نشو
ان شا ا... از بلایا خدا خودش حفظ کنه
ببوس گل پسر نازم رو


ممنون خاله مهربون
مامان دنیا
10 مرداد 92 16:19
آخی الهی خاله جون بیشتر مواظب خودت باش
مامان ستیانفس
13 مرداد 92 14:06
الهههههی ،ببین بینی نفسم چه جوری شده
ماشالله نازه چشمش میزنن،قربونش برممیناجون حتما هر روز واسش اسفند دود کن وصدقه بذار تا از چشم بد به دور باشه


شما لطف داری عزیزم حتما
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 مرداد 92 14:53
سلام خاله جون فدات بشه خاله بهاره الهی بگردم من نبینم که پرهام قشنگمون اینطوری شده عزیزم خدا را شکر بخیر گذشته - دیدی خاله جون پسرمون را می بری همش بیرون چشم خورده بترکه چشم حسود الهی - خیلی خیلی مواظبش باش امیدوارم همیشه سلامت باشه و دیگه ما صحنه ها را نبینی که طاقت نداریم


خدا نکنه عزیزم ممنون شما لطف دارید
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 مرداد 92 14:54
وای خاله جون الان یک کامنت گذاشتم یادم رفت قسمت مشخصات را تیک بزنم
negar
29 مرداد 92 22:23
vay azziiizam ....ishalla hamishe salemo salamat bashi pesare golll