پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

فقط براى تو

1391/11/24 21:38
نویسنده : مامان مینا
253 بازدید
اشتراک گذاری

به من تکیه کن 

 من تمام هستی ام را دامنی می کنم تا تو سرت را بر آن بنهی

 تمام روحم را آغوشی می سازم تا تو درآن از هراس بیاسائی

 تمام نیروئی را که در دوست داشتن دارم دستی می کنم

 تا چهره ات را نوازش کند قلبقلب

تمام بودن خود را زانوئی میکنم تا بر آن به خواب روی

 خود را , تمام خود را به تو می سپارم تا هر چه بخواهی از آن بیاشامی

از آن برگیری , هر چه بخواهی از آن بسازی , هر گونه بخواهی باشم ! ماچماچ

 

عسلم

تقديم به تنها فرشته مامان

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خواهر فرناز
23 بهمن 91 19:46
سلام
چه وبلاگ قشنگی دارین
هزار ماشالا به متین جون
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


سلام شما لطف داريد حتما
مامان ستیانفس
24 بهمن 91 0:16
میناجون ممنون از دعوتتون


خواهش ميكنم عزيزم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
24 بهمن 91 3:07
عزیزم خیلی پسریه نانازی داری
در ضمن لینکتون هم کردم


شما لطف داريد ممنون
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
24 بهمن 91 5:17
جیگرشو ناناز
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
24 بهمن 91 11:55
سلام خوبی مینا جون
ما اول دوست باران جونی بودیم بعد مامان باران جونی آدرس شما رو توی وبلاگ خودش گذاشت ما هم اومدیم با شما دوست شدیم ما آپیم به ما سر بزنید خوشحال میشیم نظر یادتون نرههههها


سلام عزيزم ممنون با كمال افتخار لينكتون ميكنم
مامان هانا
24 بهمن 91 12:45
سلام هزار ماشالله به پرهام ناز نازی گلم


سلام عزيزم هانا جون ببوس
مامان آناهیتا
24 بهمن 91 23:04
سلام مینا جون
خیلی نی نی نازی داری
از وبلاگ باران جون آدرس شما رو دیدم و اومدم عین باران عزیزی برای من پرهام جون


سلام عزيزم شما لطف داريد ممنون كه اومديد به ما سر زديد
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
25 بهمن 91 1:11
سلام سلام.....ماشاالله چه پسر نانازي داريد....
خدا براتون حفظش كنه....
قربون چشاش ........
خوشحال ميشيم به وب ما هم سربزنيد.......
ما دوست باران جونيم....
دو تا خواهري هستيم كه دوست داريم با فرشته هايي مث پرهام جون بيشتر آشنا بشيم....



سلام عزيزم مرسى نظر لطفتونه ممنون كه به ما سر زديد حتما ميايم و بيشتر اشنا ميشيم