پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

اخر سال

1391/12/26 17:32
نویسنده : مامان مینا
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر عسلی مامان

 عزيز دلم دیگه چیزی نمونده سال ٩١ تموم بشه اصلا باورم نمیشه به این

سرعت یک سال گذشته باشه

چون که با تو بودم برام زمان خیلى  زود گذشت

سال ٩٠ جیگر مامان

تو شکمم بودی هر جا میرفتم تو هم با من بودی

 امسال که برای من سال خیلی خوبی بود چون تو عسلی رو دارم

 ارزو ميكنم امسال هم سال خیر و خوبی همراه با سلامتى هم برای خانواده

 و هم برای دوستانمان باشد

 دوست دارم قند عسلم

عسلى

 

          عيد همه دوست جونيام مباررررررررررك عاشقتونم

 

                                 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرامامان پرنیان
26 اسفند 91 0:33
تربچه کوچولوعاشقتمامیدوارم که سال خوبی داشته باشید....


همجنين شما
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
26 اسفند 91 10:35
همچنین برای شما
مژگان مامی آرتین
26 اسفند 91 18:22
قربونش برم که چه ماهه این گل پسر. دلم میخواد لپاشو بکشم. مامانی پرهام اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم. بووووووووووووس برای پرهام خوشگله


شما لطف داريد ممنون حتما عزيزم