پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

شیطون بلا .........

1392/2/18 15:06
نویسنده : مامان مینا
245 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته مامان خیلی بلا شدی اصلا وقت نمیکنم بیام برات بنویسم صبح تا شب

مدام در حال ریختن وسایل هستی باهمه چی کار داری منم دلم نمیاد نزارم

انقدر مهربون هستی زمانی که حوصله ندارم میایی سرتو رو سینه مامان میزاری

و نازم میکنی قربون بسره مهربونم برم تازه به مامان میگی چیه چیه بعدش میایی

بوسم میکنی خیلی خوشگل بوسم میکنی میخوام بخورمت وروجکم

عسلکم همین که تو اینه خودتو میبینی از ته دل میخندی الو کردنم تازه یاد گرفتی

اروم اروم تاتی هم میکنی ناز مامان فکر کنم تا تولدت راهم بیفتی راستی

عزیزم میخوام برات یه تولد خوشگل هم بگیرم باید کارامو از حالا شروع کنم

دیگه چیزی نمونده دوست دارم یه عالمه بببببببببببببببوس

عاشقتتتتتتتتتتتتتم جیگر

بسر خوش خنده ام که به همه لبخند میزنی زودی دوست میشی

اخه جیگر تو اونجا چه میکنی

مییییییییییییییییییییییییییییخندییییییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nira
17 اردیبهشت 92 16:35
خیلی خیلی بانمکی پسر
مامان امير علي كوچولو
18 اردیبهشت 92 8:41
سلام شيطونك خاله قربون خنده هات برم شيرينكم مواظب خودت باش نفس من دوست دارم


ممنون عزيزم وبتون باز نميشه
سمیرامامان پرنیان
19 اردیبهشت 92 17:52
ای شیطون کوشولوووووووووو توی ماشین لباسشویی چیکار میکنی بوسسسسسسسسسسس
مامان امیرعطا
11 خرداد 92 17:18
سلام.ای جونم. نازی. مثل پسر منم پستونکش همراشه هرجا.