پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

پرهام هستی ما دوتا

چقدر بزرگ شدی

1392/2/25 14:28
نویسنده : مامان مینا
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان چقدر بزرگ شدی واسه خودت مردی شدی عزیز دلم دیگه

تعادلت برای راه رفتن خیلی بهترشده دیروز تونستی شش قدم از سمت بابایی

به سمت مامان بیایی خیلی خوشحالم زودی راه میفتی همیشه ناراحت بودم

چون که چهار دستو و با که میری زانوت بدجوری کبود میشه زانو بندم دوست نداری

 .افرین وروجکم  تشویق   تا تولدت انشالا راه میفتی خودتم خیلی ذوق داری هر

چقدر هم بخوری زمین بازم بلند میشی راه میفتی از کارای دیگه ای که انجام میدی چشمک

زدنت ادمو میکشه چشمک زمانی که دنبال چیزی میگردم همش میگم کو مامان کجا گذاشتی تو

هم دنبال من دستتو نشونم میدی یعنی نیست زیر فرش میگردی بعد با تعجب تعجب  منو نگاه

میکنی قربون این فهمت بشم من لبخند یکی دیگه از کارات شیر خوردنت جالبه که اصلا شیشه

شیرو با دستات نمیگیری .لالا کردنتم جالبه میزنی رو بالش یعنی میخوای بخوابی نیشخند

tv تماشا میکنی اگه کسی تو تلویزیون دست بزنه تو هم دست دسی تشویق میکنی برقصن

تو هم نی نای میکنی اگه کسی گریه کنه تو هم بغض میکنی و گریه گریهدیگه .مان بیرون رفتن

و امدن بابایی میدونی همین که شب صدای ایفن میاد میری جلو در منتظر منتظرمیمونی تحمل

دعوا کردن بابارو نداری میگه دست نزن حرفشو گوش میدی اما قهر قهر میکنی قربونت بشم

خندهات منو کشته به هر چیز الکی خنده میخندی خیلی هم مهربون تشریف داری فرشتهمهربون

نه فرشته ای خلاصه این که بزرگ شدی و مامان و بابا بهت افتخار میکنن و خیلی هم دوست

دارن قلب

eshgam

ببین چطور غش کردی

دستمو میخورم ببینم خوشمزه است

بازم مامانم داره عکس میندازه یکم بخندیم

فرررررررررررررررررررررررررررررار کنم باززززززززم عکس

ببین مثل مردا نشستی و تعجب میکنی عسلم

اینجا نشستی tv تماشا میکنی

با دست کوچولوت نشون مامان میدی

به مامان داری چشمک میزنی

ماکارونی خوردن وروجک

طرز ایستادن عزیزم

این تی شرتو با دوتای شبیه همین با رنگ بندی مامان اشرف عزیز از مشهد برات خریدن دستش درد نکنه

 

این بادی بابایی برات خریده دستش درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ترکان
25 اردیبهشت 92 21:22
سلام.ماشالا پسر خیلییییییی نازی دارید من که عاشقشممن خواننده خاموش وبلاگتون بودم یعنی تا حالا فرصت نکرده بودم براتون کامنت بذارماگه پست آخره وبلاگمو بخونین خودتون دلیلشو میفهمید.راتی لینکتون کردم
عمه ی ماهان
26 اردیبهشت 92 0:36
عزیز دلمی تو پرهااام جوووووونم خوشمل خوشمزه
زهرا(ترنم عشق}
26 اردیبهشت 92 12:22
قربون گل پسری که روز به روز ناز تر میشه
ماشااللهههههههههههههههههههههه
مینا جون خصوصی داری


مامان ستیانفس
28 اردیبهشت 92 17:33
عزیزم خوشگلم،قربون پستونک خوردنت قربون ماکارونی خوردنت من که عاشقتم پرهام جونم
سمیرامامان پرنیان
29 اردیبهشت 92 15:30
قلبونت برمممممم عزیزم افرین که راه میری مینا جونم پرنیان هم همینجوری هست امیدوارم که تا تولدشون راه برن
مامان محمدرضا
29 اردیبهشت 92 19:24
واااااااااای ماکارانی خوردنشو نیگاه خیلی خوشمزه بود خاله؟؟؟؟؟؟؟ نوش جونت عکسات با حوله رو خیلی دوس داشتم لباساتم خوشجل بود عزیییییزم
نازنین
31 اردیبهشت 92 1:53
عزیزم واااااااااااااااای مینا جون من عاشق قیافه ی پرهام جونم خیلی نازه ماشاالله خدا حفظش کنه ما هنوز نینی نداریم اما دوست دارم اگه یه روزی پسر دار شدم نینیم شبیه پرهام جونی بشه
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
31 اردیبهشت 92 1:55
مینا جون این ادرس سایت ترنمم خوشحال میشم سر بزنی taranomtorkashvand.niniweblog.com
الهام مامان یسنا
9 خرداد 92 18:44
ماشالله خیلی گل پسر نازه و بی نهایت چهره ی دوست داشتنیی داره خدا حفظش کنه.




ممنون عزيزم شما لطف داريد